به گفته فرماندار شیراز، در پی حمله سگ‌های ولگرد در روستای جرسقان این شهرستان یک پسر بچه ١١ ساله تبعه افغان جان خود را از دست داد.

سگ ولگرد

به گزارش همشهری آنلاین، لطف‌الله شیبانی در واکنش به انتشار یک کلیپ در فضای مجازی مبنی بر سخنان یک زن افغانی از ماجرای حمله سگ‌های ولگرد به فرزندش، گفت: این فیلم مربوط به یکماه پیش است.

او ادامه داد: یک سگ به پسربچه اهل افغانستان ساکن در روستای جرسقان از توابع شیراز حمله می‌کند و چند روز پس از انتقال او به بیمارستان، این پسر جان خود را از دست می‌دهد.

شیبانی با بیان اینکه این پسر بچه به علت جراحات زیاد جان خود را از دست داده است، بر لزوم جمع آوری و ساماندهی سگ‌های ولگرد تاکید و تصریح کرد: بعضی از تشکل‌های حامی حیوانات و سگ‌های ولگرد معتقدند که این حیوانات موذی باید آزاد و رها باشند در صورتی‌که این مسئله می‌تواند به قیمت جان انسان‌های بی‌گناه و بی دفاع تمام شود.

به گفته فرماندار شهرستان شیراز؛ در حال حاضر شهرداری شهرهای شیراز و صدرا در دو سایت برمشور و صدرا مشغول انجام اقداماتی برای جمع‌آوری و عقیم‌سازی سگ‌های بلاصاحب و ولگرد هستند.

کد خبر 747463
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 23
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
    34 4
    تعداد‌سگ‌های‌ول‌گرو‌روز‌به‌روز‌داره‌بیشتر‌میشه‌ وخیلی‌کسی‌هم‌جدی‌نمیگیره‌این‌مشکل‌رو‌
  • شهروند IR ۱۸:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
    16 1
    خانم دکتر ...استاد دانشگاه اهواز این اتفاق یک کلمه اظهار نظر نکردین. همیشه مرغ همسایه غازه.
  • IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
    9 3
    بازهم سناریوی جدید .تا هفته پیش فرماندار آبادان خرمشهر از معدوم کردن سگها اطلاع رسانی کردن حالا .هم شیراز..خوب همیشه راست رو به مردم بگویید .
  • محمدرضاعباسی IR ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
    33 10
    اکثر افرادی که به وسیله سگ های ولگرد کشته میشوند از فقرا حومه شهرها خصوصا کودکان فقیر جامعه هستند و اکثر افرادی که با جدیت حامی سگ های ولگرد هستند از قشر ثروتمند جامعه هستند یعنی این طور افراد ثروتمند به جان کودکان فقیر جامعه ارزشی قائل نیستند شک نکنید همین طور است. بسیار تلخ ولی عین واقعیت است. این سگهای ولگرد به صورت غیرطبیعی زیاد شده اند و محیط طبیعی و نیمه خشک ایران پتانسیل این تعداد سگ ولگرد را ندارد.
  • لیلا IR ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
    24 4
    گرگاس پسر بچه افغانی را خورد لحظات آخر مادر هم شاهد بوده و سر کودک را در دهان گرگاس دیده اما هیچ خبری منتشر نشد کک کسی نگزیداین اتفاق سه ماه قبل در اشکنان فارس افتاد
  • عدالت IR ۲۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
    19 2
    سلام و عرض ادب جناب شهردار جناب فرماندار تو را به جان پدر و مادرتون تو را به هر کسی میپرستید بقران شب و روز دعاتون میکنم بزارید جزء باقیات والصالحاتتون برای این دنیا واون دنیا سگهای شهرک والفجر رو هم جمع کنید حمله میکنن... خیلی زیاد شدن خیلی... و واقعا می‌ترسیم بریم بیرون
  • ایرانی IR ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
    6 39
    سگ حیوان موذی نیست .سگ کشی رو تبلیغ نکن .تو بی تدبیری!!!!!
  • بنده خدا IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
    24 12
    غصه چی روبخوریم دیگه مغزمون پوکید،بیچاره بچه بیچاره خانوداه جمع کنیداین سگهای ولگردوکه نفعی برای مابدبخت بیچاره نداره اونوخت یه عده بی درددنبال حقوق حیواناتن،کدوم حقوق طرف کارگرشوحقوحقوقشونمیده انوقت ازسگاطرف داری میکنه
  • قلی خان IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
    19 7
    این جلف بازی ها چیه بعضی ها شدن حامی حیوانات..سگ ولگرد دیگه حمایت میخواد؟؟؟البته شهرداری ها اهمیت نمیدن وگرنه طی یکماه میشه تمام سگهای ولگرد ایران رو کشت و تمام بشه این داستان..ضمنا این حامی های حیوانات به جای آشغال مرغ و خورد و خوراک به سگها این پولها رو صرف کارهای خیر بکنند..ماشالله تا بخوای فقیر و گرسنه در ایران هست..این غذا دادن به حیوانات تقلید از اروپایی هست ..البته اونها بلدن چطور این حرکات رو بکنند..
  • علی مظفری IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
    15 5
    سگها را بفرستید برای چین و گوسفند بجای ان بیاورید مثل پرورش تمساح و صادرات